RE: trable s připojením dataprojektoru přes VGA

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Prosinec 11 19:36:24 CET 2013

Take bych hadal ze problem bude sync. Pocitac bude mit 3V3 TTL vystup a
projektor ceka CMOS urovne

Drive jsem s tim mel problem na nasich strojich. Mame 2 monitory pres
splitter a kdyz se vymeni pocitac za novy (drive tam bylo nejake P2 s Matrox
grafikou, ted neco si integrovanym intelem) tak monitory nic neukazuji.

Delal jsem pro ne zesilovac Hsync a Vsync pomoci 74HCT00

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: 11. prosince 2013 16:24
To: HW-news
Subject: Re: trable s připojením dataprojektoru přes VGA

Tipnul bych si, že hlavní problém bude v synchropulzech. Pokud budou
utlumené barevné složky, bude obraz mizerný (špatný jas apod.), ale bude tam
aspoň něco. IMHO jakýkoliv monitor detekuje signál na VGA konektoru právě
podle synchropulzů. Možná by šel zbastlit nějaký zesilovač nebo obnovovač
těch půlzů, zkusil bych nejdřív nějaký obvod z řady 74xx.

Tohle by sice měl dělat i ten zesilovač, ale co když to dělá nějak blbě...

Ještě mě napadá, kam jsme vložili ten zesilovač? Na stranu PC nebo na stranu
projektoru?

P.K.