Durarina v LTspice IV

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 11 16:02:06 CET 2013

V LTSpice, zda sa, ze min casovy krok nie je; su rozne presnosti (z ktorych
nie je uplne jasne, co je co, a co z toho sa uplatnuje pri .tran) a max.
krok.

Ale to je len zehlenie nasledku. Priciny tohoto pri klasickom SPICE boli
obvykle dve, jedna bola nerealisticky pociatocny stav a druhy bol obvod s
nerealistickymi suciastkami (napr. idealna cievka tam, kde v skutocnosti
spravanie dominantne zavisi na parazitoch) alebo nerealistickymi zdrojmi
(specifikovane prilis kratke nabezne/dobezne pri PULSE apod.). Lenze toto
by sa nemalo vyriesit pripojenim suciastky jednym vyvodom - klasicky SPICE
vlastne take nieco ani nedovoli. Takze toto bude nieco specificke pre ten
LTSpice.

wek