Kabelova antena pro wifi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Prosinec 11 12:36:57 CET 2013

Ano rozoberali. Ked to porovnate s uplne obycajnym medennym instalacnym
kablom, povedzme CYKY 5x6, ktory stoji 3-4-5€/m ten vyzarovaci koaxial
stoji menej aj v malych mnozstvach. To som tym myslel. Ci je to pre
niekoho vela a radsej to investuje do chlastu, kolko AP si za to kupi,
alebo kolko usetri ak nebude vymyslat kraviny som nerozoberal :-)
b.