OT bleskmobil

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 11 10:43:11 CET 2013

 11.12.2013, 10:37:59

No, hlavne si dukladne overte, zda vam pribuzni opravdu budou moci
volat zdarma.
Mozna je o2/blesk vyjimka, ale obecne plati, ze kdyz je nekde napsano
volani do site zdarma, je tim myslena mnozina karet spravovana
prislusnym (virtualnim) operatorem, nikoliv 1 ze 3 fyzickych siti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz