Kabelova antena pro wifi

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 11 10:35:23 CET 2013

 11.12.2013, 10:29:01

Kazda nehomogenita na vedeni vyzaruje.
Takze treba koax a na prislusnych mistech castecne odstranit stineni.
Ale nejsem si jist, zda beznej koax nebude mit na wifistycke frekvenci
prilis velkej utlum. No a nebeznej koax, vsak to znate - dostupnost,
rozmery, cena .......
Pokud se nepletu, tak neco takoveho delal Balu v CERNu, tak by snad
poradil s vypoctem, abyste to pripadne nezkousel tak uplne naslepo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz