SMS operatori [bolo Re: ethernet-sms gateway]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Prosinec 10 23:01:33 CET 2013

Zdravim

1. Twilio
http://twilio.com/docs/libraries
(send_sms.py)
Je mozne aktivovat recharge z platobnej karty pri poklese
na urcitu uroven.

2. Bola by skoda nespomenut domaceho SMS operatora, ktory
zda sa ma len lokalne pokrytie, ale moze sa to niekomu hodit:
https://www.eurosms.com/sms/?s=sms_interface&i=1
API zasielaju na poziadanie.

Lubos