(asi)OT: elektroliecba

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 10 19:50:09 CET 2013

Hovorite o EMS (frekvecnia radovo Hz) , tam je ucinok "elektriny" nepopieratelny.
Vysledok moze byt rovnaka svalovica ako po cviceni
Pri TENS je frekvencia pulzov taka, ze u svalov dochadza
k trvalemu stiahnutiu (frekvencia radovo kHz)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Smrz
Sent: Tuesday, December 10, 2013 7:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: (asi)OT: elektroliecba

Také bych k tomu nebyl takto skeptický. Když jsem byl na elektroléčbě kvůli opakovaným bloklým zádům, tak mi bylo vysvětleno, že to má stimulovat svaly, které posílí a lépe pak "udrží" páteř. Soudě podle pocitů při aplikaci a po aplikaci bych řekl, že k práci svalů opravdu docházelo. Pocit trochu jako po cvičení.

J.S.