(asi)OT: elektroliecba

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 10 18:48:11 CET 2013

 10.12.2013, 18:42:16

Tak usoudit jako technik muzete, ale je otazkou, jestli to nebude
stejne, jako kdyz se ruzni netechnici, pletou do technickych
zalezitosti.
Ja bych si rozhodne, bez hlubsich znalosti biologie, biofyziky,
biochemie, mediciny a podobnych oboru, takto jednoznacne stavisko
nedovolil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz