ventilator s regulaci otacek

Úterý Prosinec 10 18:33:31 CET 2013

Dobrý den,
Máme ve vozících ventilátory které jsou řízeny pomocí PWM modulace na třetím vodiči, bez něho točí plný ceres, se zvyšováním plnění PWM se zpomalují až do (téměř) zastavení. Mám se poohlédnout po nějakém vyřazeném ale funkčním?

Zdravím,
Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of nevrklap na volny.cz
Sent: Tuesday, December 10, 2013 1:38 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: ventilator s regulaci otacek

Zdravim,

mam takovy bazmek umistneny v magnetickem jhu (~max 0.5T), ktery potrebuju obcas ovivat vzduchem, aby rychleji chladl.. momentalne k tomu pouzivam horkovzdusnou pistoli s cca 15cm papirovym natrubkem (aby nebyl motor v mag. poli). Problem je, ze proces chlazeni trva cca 10-60 minut a me nebavi tu pistoli drzet v ruce.. Pistole ma digitalni regulaci otacek coz je super, da se pekne regulovat intezita chlazeni. Pistoli mam nastavenou na 50 stupnu min potvora nejde.. Hledam nejaky ventilator, ktery by mel podobny vykon a slo u nej jednoduse regulovat otacky.

I nasel jsem PMD2409PMB1A, Vent. kuličkový SUNON 24VDC/12,2W, 4900ot, 204m3/h, 58dB, 92x92x38mm, 190g, maji ho v GESu. Pisi operating voltage 10~27.6 VDC, takze by se teoreticky daly ridit otacky normalne regulovatelnym zdrojem kterych tu mam dost.

Otazka je, jestli kdyz dam za tohle 20cm trubku (v blizkosti jha nebude fungovat) jestli tam bude nejaky rozumny prutok vzduchu..
Hledal jsem puvodne neco jako mensi radialni DC ventilator, ale nic rozumneho jsem skladem nenasel.
Diky za kazdou radu..

P.