(asi)OT: elektroliecba

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 10 15:47:23 CET 2013

V principe je jedno co do vas pustia.
Nervy sa prisposobia posobeniu el. prudu, zvysia toleranciu voci bolesti
a ta je na par dni prec. Liecebny ucinok asi nulovy.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, December 10, 2013 3:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: (asi)OT: elektroliecba

Já bych do toho nešťoural, nebo jako technik usoudíte, že to nemůže mít žádný léčebný efekt a všechna elektroléčba bude k ničemu ;)
P.K.

2013/12/10 Jozef Racek <jozef_racek na tempest.sk<mailto:jozef_racek na tempest.sk>>

Chodim na elektroliecbu, maju tam nieco taketo:
http://www.egamed.sk/sk/301/produkty/rehabilitacia/kombinovana-terapia/phyaction-cl/index.htm
Pustaju do mna 4 elektrodami okolo 28 mA s frekvenciou 4 kHz, modulaciou 100Hz AM a 100%, vektorovo s dobou otocenia 8 sekund.
Sirky impulzov pise 124 us.

Chcel by som k tomu najst blizsi popis ( alebo podobnym pristrojom ),
ale ako to uz pri medicinskych pristrojoch byva zvykom, vsetko je slusne utajene a nedostupne...
Nenajde sa k tomu nejaky navod na pouzivanie, lepsi technicky popis...
Google mi nedava relevantne vysledky, alebo sa ho neviem korektne spytat...

Dodo