Monoliticke RF zesilovace?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Úterý Prosinec 10 12:59:16 CET 2013

Zdravim,
hloupe otazky jsou pouze ty, ktere nikdo nevyslovi.
P1dB je vykon, zde vystupni, pri kterem zisk obvodu poklesne o 1 dB,
Prakticky to znamena, jaky maximalni vykon bez zkresleni muzete na
vystupu zesilovace ocekavat. Pokud je v datasheetu uvedeny P1dB 9dBm,
tak zapojenim takoveho zesilovace na vystup Vaseho zarizeni si ve
vysledne urovni o 1dB pohorsite. Musite si najit zesilovac, ktery bude
mit P1dB vyssi, nez je soucet Vaseho budiciho sig. a zisku zesilovace.
Napr. chci vykon zesilit o 13dB, najdu zesilovac s takovym ziskem a s
P1dB vetsim, nez:
  10dBm (Vase buzeni)+ zisk 13dB = 23dBm
          Hezke bastleni
                Tomas OK2PNQ