Centos jako WS - bylo: OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 10 10:57:34 CET 2013

Ano to bolo rychlejsie napisane ako premyslene.
V praci sa stretavam hlavne so serverovymi OS
CENTOS je spravovany ces ssh alebo web. Je to ale oproti
serverom  2012 kde stale musim preklikavat medzi farebnymi
kockami ktore okrem tabletu nemaju nikde inde co hladat
pre mna zasadny rozdiel. V kazdej verzii win sa len zmeni
farba z okruhlej na hranatu, z priesvitnej na nepriehladnu
z modrej na zelenu..... A clovek len hlada a hlada a hlada....

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Tuesday, December 10, 2013 10:48 AM
To: HW-news
Subject: Centos jako WS - bylo: OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Dobrý den,

opravdu je Centos použitelný jako desktop? V práci máme hromadu Centosů, ale v minimalistické konfiguraci, bez grafického rozhraní. Nějak si nedovedu představit použití něčeho takto konzervativního na desktopu.

Pavel Krafčík

Dne 10.12.2013 10:42, Zuffa Jan napsal(a):> Ubuntu je myslim financovane EU  > dala na to 12Mil Eur,- a tomu odpoveda vysledok  > - uz to nie je skupina nadsencov ale banda lenivych programatorov.