OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Prosinec 9 23:50:20 CET 2013

Ja to nechal upgradovat, PC zije, zasadni zmeny jsem nepozoroval, jedine
tu, ze vratili jakousi parodii na tlacitko Start, ktere stejne zobrazi
Metro.
Pouzivam Classic Shell, takze u me to vypada jako Win7. Proc to tam
nechcete? A jste si jisty, ze vite lepe nez Microsoft, co potrebujete? :-)

Martin Hanek