OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 9 23:42:11 CET 2013

Zdravim vsetkych,

pred rokom som urobil zasadnu chybu ze som podlahol propagande a na novy
komp domov som si nainstaloval Win8. Uz som sa s tym @#$%^ nejako naucil
zit, a teraz ma spamuje ze mam upgradnut na 8.1.

V prvom kole pred par dnami mi neponukol inu moznost ako ist do shopu, ale
ten chvalabohu okamzite spadol. Dnes bol kupodivu v benevolentnej nalade a
ponukol aj "later", ale "never" tam nie je.

Nevie niekto, ako sa toho debilneho spamovania zbavit? Neviem najst spravne
slova do guglu... Uprimne povedane ma v tejto suvislosti napadaju len same
nepublikovatelne slova, na ktore mi gugla zrejme neda nic rozumne, ale aj
ked som sa obmedzil na "avoid" a "prevent", tak mi to stale vyhadzuje len
niekolko milionov zufalych vykrikov tych, co si to chcu odinstalovat... a
ja sa po tu fazu dostat nechcem...

Dakujem,

wek