OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 9 13:12:55 CET 2013

Původní zpráva ze dne 9.12.2013 od Zuffa Jan:

> a nebude to iba pre aktualnu verziu vasho sw?

To já samozřejmě netuším, ale zjistím to hned při další aktualizaci
svého softu, protože těch vydávám hromady. Navíc zrovna mi bude končit
certifikát pro podpis kódu, takže nasadím nový, který už mám
připravený, tam je jiný předmět, protože jsem se rozhodl, že místo
"Petr Zahradnik Computer Laboratory" budu mít v certifikátu jen "Petr
Zahradník" a ještě s diakritikou.

Podle čeho to oni dělají, to netuším. Třeba jen upravili svou
heuristiku a nebude to závislé na mě jako vydavateli software. Ono
taky by to nebylo zrovna systémové řešení, ne? Necháme se překvapit.
Já dám určitě zase vědět.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem