Re: [OT] Instalační postup. Bylo: Re: OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Pondělí Prosinec 9 09:38:08 CET 2013

Stejná prasárna je ukládání uživatelských dat do složky programu v Program
files. I takové programy jsou, přitom je to jeden z dobrých způsobů, jak o
data přijít, např. při přeinstalaci systému nebo při nějaké havárii.
Člověka napadne zálohovat Documents, protože tam by měly být všechny
dokumenty...

P.K.