Vybuch spinacich hodin

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 7 23:48:36 CET 2013

No tak mysleny byly samozrejme hermeticke clanky...predpokladam ze ty
otevrene tam kolega nema ;-)

Je tam proste chyba - je tam zenerka s moc velkym napeti a navic moc
velky proud - v tehle kombinaci je ten clanek zhavej - pak zalezi co
nastane driv - zda exploze na pretlak a nebo se vysusi a prestane
fungovat a "delat problemy"

RV