Vybuch spinacich hodin

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 7 20:23:56 CET 2013

Ahoj, mam jich asi tri kusy v provozu a u vsech jsem menil aku a jeste
navic snizoval odpor pres ktery jsou nabijene.

To je dusledek pouziti srackovych aku (pocitam ze to je naprosty odpad z
normalni vyroby) a nabijeni konstantnim napetim. To jen az se tu nekdo
bude ptat zda je mozne nabijet NiXX konstatnim napetim. ;-)

RV