FreeCAD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 6 19:10:17 CET 2013

Dekuji za naznak nadeje, ze by ta moje nekompatibilita nemusela byt patologicka.

PL

**************************************

From: "Ales Prochaska, Divesoft" <prochaska na divesoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 06, 2013 5:45 PM
Subject: Re: FreeCAD

To je zlé, SolidWorks se považuje za jeden z nejintuitivnějších 3D
CADů :-) Chce to si ale nechat od někoho ukázat, jak se s tím má
pracovat. Oproti 2D CADům je to něco tak úplně jiného, že to obvykle
to vysvětlení potřebuje. Já jsem se s tím učil sám (přece nebude nikdo
vysvětlovat mazákovi programátorovi, jak se má zacházet s nějakým
pitomým softem), ale dodatečně jsem viděl, že kdybych někoho ukecal
aby si ke mně na 1/4 hodiny sednul, tak bych ušetřil týden nebo dva
:-)

Aleš Procháska