OT: reklama

AZe aze na seznam.cz
Pátek Prosinec 6 14:07:54 CET 2013

Dík za info. Mám sice také verzi Adblock Plus 2,4, ale odinstaloval jsem ji
a znovu stáhnul.
Videoreklamy jsou pryč.
Dík.
aze

----- Original Message -----
From: "Karol Bujaček" <list na fossilgroup.net>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 06, 2013 1:09 PM
Subject: Re: OT: reklama

On 12/06/2013 12:42 PM, AZe wrote:
> Zdravím. Poradí někdo, jak zablokovat relamu na začátku videa na youtube?
> Mám Adblock, ale nevím, co s tím.
> aze

Pekny den,

Po vytoceni reklamou na YouTube som nainstaloval Adblock Plus 2.4
(posledny update 10/10/2013, ak by na tom zalezalo) a reklama sa
stratila. Nie som si vedomy toho, ze som musel nieco rucne nastavovat.
Pozeram do nastaveni pluginu a mam tam pouzity filter "EasyList",
posleda aktualizacia 12/05/2013 (nainstalovalo sa splu s pluginom).

Uz si nepamatam, kedy som tam reklamu videl naposledy.

S pozdravom,
Karol Bujacek