pouzdro 0201 - je tam nejaky zadrhel ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Prosinec 6 09:59:13 CET 2013

diky, desku se snazim nezprasit :) jevy jako tombstoning jsou mi známy.
jake presne maji osazovaci technologie, to nevim. nedelam si iluze, vim, ze
slibi vsechno. pry delaji "uz"pro jednoho zakaznika seriove neco takoveho s
0201 a ze to jde. tak snad nekecaji uplne :) bohuzel mam vsechny informace
od nich zprostredkovane jeste pres jednu osobu, takze detailni zpoved by
byla problematicka.
03015 vypadaji moc hezky :) jestli nezapomenu, tak se na ne prijdu na jare
na amperu podivat :)

mate nejakou radu ohledne toho mechanickeho praskani ? co jej vetsinou
zpusobuje a jak se tomu vyhnout ? nebo jestli treba tahle mensi pouzdra
jsou "praskavejsi".

diky

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz