pouzdro 0201 - je tam nejaky zadrhel ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Prosinec 6 09:32:16 CET 2013

Tak tohleto nevim, osazovaci dodaji x objednanych desek, zajistuji si i
vetsinu soucastek. takze me moc nezajima jak to delaji :) jen nejaka
dlouhodoba zkusenost s takhle malymi soucastkami. samozrejme rucni opravy
neprichazeji v uvahu. ale s tim se pocita. cena soucastek je asi tak nizka,
ze se nevyplati opravou zabyvat a deska se vyhodi.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz