OT: Pouzva nekdo jazyk Prolog?

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Prosinec 6 08:40:39 CET 2013

Na prolog v PC-FANDu jsem si také vzpomněl, ale na jejich stránce jsem
hned nic nenašel a dál se mi to hledat nechtělo.
Před spoustou let jsme v tom PC-FAND-Prologu dokonce něco i stvořil (už
si z toho ale vůbec nic nepamatuju). Byl jsem tehdy trochu zklamaný,
čekal jsem "něco úplně jiného" a ony to zas byly takové celkem
očekávatelné konstrukce.
PM