pouzdro 0201 - je tam nejaky zadrhel ?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Prosinec 5 23:33:21 CET 2013

Asi jsem zaspal dobu, pouzivam 1206 sem tam 0805.
Tady jsem narazil na porovnani:
http://en.wikipedia.org/wiki/Surface-mount_technology

Docela mala zatez u pouzdra 01005 - pouze 31mW. Vzdyt to neutahne ani LEDku.
Jak je to z zivotnosti takove smeti? Vydrzi takova deska v provozu 10 roku?

Michal Gregor