Sroubovak z Lidlu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 5 14:33:34 CET 2013

Mám zkušenost s podobným modelem z předchozí akce. Nedal se sundávat držák
na vrtáky a měl hezčí indikátor nabití. Na občasný vrtnutí nebo zašroubování
to stačí, zvládla i vrtat do cihlové zdi.  Nabitá vydržela překvapivě
dlouho. Ale protože se trošku liší, tak nevím, jestli jsou moje informace
aspoň trochu užitečný.
Ještě bych teda dodal, že občas jsou vidět v hobby marketech za podobný
peníze asi lepší stroje. Třeba nějaký Black&Decker, má větší baterku, asi
bude silnější a hlavně asi půjde líp sehnat třeba druhá baterka. Do tohoto
se dá druhá baterka asi sehnat jenom někde v Německu nebo možná na eBay.
Jo a v tom kufříku není pořádně místo ani na bity, to je docela blbý, ale
jinak se kufřík sám neotvírá ani nerozpadá.