OT Re: ADMIN Paznaky v subjektu Re: Programov=E1n=ED PIC16F877A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 4 22:34:33 CET 2013

>Tie paznaky do subjectu som vygeneroval ja pomocou Re z telefonu, kde mailer odosle dekodovane 8-bitove znaky bez uvedenia kodovania, nasledne to myslim ze znova mailman "vylepsil" zakodovanim do quoted printable bez uvedenia kodovania (co IMHO tiez nie je uplne spravne, ale RTF som nestudoval).

Takze mailman som v tomto bode obvinil nepravom - testovaci mail 8-bitovymi
znakmi v hlavicke bez uvedenia kodovania mi prisiel cez konferenciu bez
zmeny. Zato ho mailman zmrsi pri zobrazovani:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-December/449051.html subject je
zobrazeny podla defaultu v hlavicke html ako v charset=iso-8859-2 ale
znaky su povodne 8-bitove (telefon implicitne predpoklada zrejme
iso-8859-1), ale v tele tie znaky explicitne zakodoval ako
áäåæçßš

Inaksie povedane, za zakodovanie subjectu do quoted-printable bez uvedenia
kodovania moze nejaky presprilis agilny mailer 21.storocia (tipujem ze to
bol TB pri odpovedi).

Este inaksie povedane, nevravim, ze som nevinny, ale davajte velky pozor,
ked budete hadzat kamenom... ;-)

wek