Overeny toner do HP laserovek - DPS

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Prosinec 4 21:36:56 CET 2013

Vzdy jsem pouzival aceton a nebyl s tim problem.
Jinak (bohuzel to nebude moc konstruktivni) v dobach, kdy jsem mel LJ5L,
jsem mel vyzkousene 2 druhy toneru.
Original - neprilis kontrastni, ale na aceton reagoval, sice pomalu, ale jo.
Zebra - vyrazne lepsi kontrast, ale delal kontury. Cary 15mil (moje
oblibene "tak akorat" na signaly) byly uprostred bile.
Uprednostnoval jsem ten original, mel jsem ho na tento ucel schovanej.

   TomM