ADMIN Paznaky v subjektu Re: Programov=E1n=ED PIC16F877A

Středa Prosinec 4 21:27:23 CET 2013

On 3 Dec 2013 at 15:46, RV wrote:
> Meli byste si v tom kluci udelat poradek...nemam moc cas to zkoumat, ale
> rekl bych ze je asi problem na strane pana Vaize - zda se mi ze Predmet
> ma v UTF-8 ale telo je v necem jinem!!!
>
> Radek Vicek

Predmet i telo jsou tam sice ruzne kodovane, ale definice jednotlivych
elementu (a jejich kodovani) je pokud vim nezavisla, takze nakonec proc ne.
A zrovna v tamtom mailu to je zapsano korektne (kopiruju jen podstane):

    Subject: =?UTF-8?B?UHJvZ3JhbW92w6Fuw60gUElDMTZGODc3QQ==?=

    Ahoj,
    kamar=E1d m=EC po=BE=E1dal o naprogramov=E1n=ED PIC16F877A.
    atd.

Je mi to sice taky divne, ale stejny postup uplatnil i jiny mailer (napr.
mailer p. Mraze ve vlakne o STM). Muze jit treba o stroj, ktery nativne
systemove pouziva UTF-8 a ISOcestinu je ochotny tolerovat.

D.O.