3D printer

Středa Prosinec 4 16:08:25 CET 2013

Uzasne, tiskne to, a docela pekne... Zatim to ladim na clancich
kabeloveho retezu, protoze i mirne zmetky budou pouzitelne ;-)
Tepelne vykony to chce opravdu predimenzovat, 160W na desku 22x25cm se
sklem 3mm je na hrane a topi to na 110st skoro nepretrzite - zdroj
dostava zabrat. Extruder po zapnuti ofuku teplotu nestihal, zatim jsem
snizil otacky ventilatoru. Ale uz jsou na ceste teliska 40W/12V to by
melo byt OK.
Nejvetsi pakarna je prilnavy podklad, kalafuna celkem fungovala, ted
zkousim v redidle rozpusteny ABS, to jde taky ale smrdi to a musim to
patlat za tepla tesne pred tiskem, jinak to nelepi.