Overeny toner do HP laserovek - DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 4 15:16:21 CET 2013

On Wed, 4 Dec 2013, RV wrote:

> mate nekdo vyzkousenou toner na dosypani nebo celou repasovanou kazetu do HP
> LJ 6L. Jednu novou kazetu uz mam, ale tam nefunguje nafetovani.
>
> Ted tisknu na kazetu co jsem koupil spolu s tiskarnou, ale ta uz zacina
> vynechavat - takze by mi stacil asi jen nejakej ten refill kit - prodava se
> toho spousta, ale nevim jak zjistit ze jde ten toner naparit v acetonu.

Mam tu zbytek toneru HP C3906A LAND , koupeno v Ancomu na doporuceni
jednoho clena konference.

Zkousel jsem tim dosypavat kazetu v tiskarne HP4M (nevim jestli original)
ale moc mi to nepomohlo - ta kazeta byla vadna a mazala i po dosypani.
Nakonec jsem koupil novou original kazetu a ta funguje a toner jde
nafetovat.

Muzu Vam ten zbytek venovat.