lednicko kompresor, spusteni, bezi obracene a pak stavkuje ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Prosinec 4 09:56:26 CET 2013

Prohoďte konce rozběhového vinutí a , připojte je přes startovací tlačítko a zkuste nastartovat. Jakmile se udrží v chodu pusťte startovací tlačítko.
Ledničkáče takto provozuju už 40let a není problém. Výhodu to má v tom, že si startovací tlačítko podržíte jak dlouho chcete, když je v garáži pod nulou, klidně půl minuty.
(Von se dřív stejně nerozběhne). Nevýhodu to má pokud to chcete provozovat v automatickým režimu - typicky tlakáč a doplňování do vzdušníku. Jo a taky musí být trochu inteligentní obsluha, ale to určitě nebude problém.
Pavel Glajc----- Původní zpráva -----