Re: Programování PIC16F877A

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 3 14:00:10 CET 2013

Tie najhorsie nocne mory zacinaju slovami "Pocuj, nemohol by si len...?"

Deje sa po starte nieco na pinoch pripojenych k displeju?
Mali by aspon vyjst zo stavu vysokej impedancie.
Skusil by som to iste s MCLR pinom pripojenym k zemi, potom pripojit
napajanie a pustit MCLR do vysokeho stavu.
Kmita oscilator?