Re: [OT] Jen vypalit do procesoru (Programování PIC16F877A)

Úterý Prosinec 3 13:51:50 CET 2013

Omlouvám se, s programováním neporadím, ale napadají mě možná řešení, jak
ušetřit ta dvě odpoledne:

1) vypálit HEX do CPU, vrátit kamarádovi, ať si s tím dělá co chce
2) zapůjčit kamarádovi programátor (nejlépe proti záloze, kdyby ho snad
zničil), ať si to naprogramuje sám
3) účtovat hodinovou sazbu ;-)

P.K.