OT: Bezpilotni ufoni budou dorucovat zasilky

Pondělí Prosinec 2 16:15:59 CET 2013

Proc objednate si z amazonu nejaku blbost za 1$ , kdyz pritetí tak sbalíte
stroj a jste x tisic v plusu.
Podobne kravoviny muzete provozovat armada,ktera si muze dovolit k tomu
druzici nebo nejsaky komunikační letoun, jak s tim budou konunikovat kdyz v
miste bude stinit nejaky barak?
Jak to doruci v mestske zastavbe?
Jak to pozna, ze zasilku prebira adresat a ne nahodny komenjdouci?
Nahdne jsem se podival na nejake dva sklady amazonu a v okoli 16km moc
potecalnich zakazniku neni :-)