OT: Kamera do auta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 2 16:03:47 CET 2013

On Mon, 2 Dec 2013, Tomáš Koželuh wrote:

> Já myslel rotaci videí na kartě. Vím, že některý ty krabičky s tím měly
> problém a prostě se nechaly zaplnit. Zvuk mě netrápí, aspoň nebude slyšet,
> jak nadávám.

Jo akorat v modu kde to pouzivam ja - automaticke nahravani pri privedeni
napeti na kabel - to umi max 5minut useky po kterych to seka. Tu rotaci
pri zaplneni karty to papirove umi ale zatim jsem nezaplnil takze osobne
vyzkouseno nemam.

> Jinak jsem se díval na ten prodlužovák a teoreticky by to šlo prodloužit
> ještě o dalších 20cm, ale nevím, jestli by obraz ještě prošel...

Ja bych to neresil - udelal jsem si takove Ztko aby prisavka mohla byt
vedle kamery . Prisavka je vlevo od kamery (na prave strane zrcatka)
na te plose kde jsou ve skle ty cerne puntiky - takze neni zvenku moc
videt. Kamera kouka vpravo dole od ni tesne pod temi puntiky. Je to
mala placka takze na prvni pohled neni zvenku videt.