OT: Kamera do auta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 2 13:55:35 CET 2013

On Mon, 2 Dec 2013, Tomáš Koželuh wrote:

> Díky za tip, to vypadá nadějně... Ještě bych se zeptal, jak je to s rotací
> záznamu?

Rotaci pouzivam - mam ji nacvaklou nohama vzhuru. Zatim mi nedava zvuk
ale moc jsem si s tim nehral - to musim jeste prozkoumat. Obraz ale dava
vyborny. Mam ten wide objektiv a zabira na sirku prednich kol - predni
naraznik je pokryty dostatecne. Dokonce umi SDXC takze zvladne 64GB
mikroSD. Vetsina kamer umi jen SDHC (32GB).