Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 2 12:20:14 CET 2013

>Ano vymena pomohla, oba monitory snad dodnes behaji

Zaujimave. Nebol by som povedal, ze ak bude ten svab odpaleny, tak zvysok
je OK - aj ked si viem predstavit odpalit ho zvonka cez VGA konektor, ale
to vzhladom na obvykle permanentne prepojenie s PC znie tiez dost
nepravdepodobne...

Datasheety ku vacsine IO tohoto charakteru su (z pochopitelnych dovodov)
nedostupne, ale tie schemy resp. servisne manualy so schemami k aspon
podobnym modelom sa castokrat najst daju, no a vacsina toho, co treba na
servisne ucely, sa z toho pochopit da. Konkretne tu, ak ten BYPASS je
naozaj vystup LDO pre core logiku, tak by zle zaletovana tato noha alebo
poskodeny filtracny kondik na nom mohol sposobovat prave taketo rozne
nahle poruchy funkcie. Podobne vadny kondik na tom RST vstupe (ak je to
naozaj len RC reset, co si myslim, ze je).

Aj ked este stale si myslim, ze v tomto pripade treba zacat hladat okolo
tlacitok resp. obvodov okolo nich (ako aj pan kolega jurp pisal - zvod na
ochrannej diode, na kondiku v RC clene, alebo nieco take).

wek

PS. Ak by ste niekedy mali v ruke dosku s takymto svabom, ktora sa ukaze
ako uz neopravitelna, celkom by ma zaujimalo to, co je v tej seriovej
FLASH...