OT: Kamera do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 2 11:31:51 CET 2013

Taky hledám něco mini, třeba i jenom optiku na drátu a záznam někde jinde.
Pokud to je připevňovací krabička, tak se stane jedna nebo druhá věc - buď
si tu kameru někdo odnese, protože budu líný ji sundávat nebo ta kamera
nebude nasazená, protože budu líní ji nasadit a zapnout. Takže chci
nenápadné permanentní řešení, taky nejlépe předek i zadek. Co jsem zatím
hledal, tak to vždycky byla nějaká připevňovací krabička nebo to nevypadalo
moc funkčně.
Nemáte prosím někdo tip?