Autobaterka s okynkem

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 2 08:33:42 CET 2013

Timhle postupem zjistite tak maximalne kapacitu pri vybijeni 1/xx C coz
je pro autobaterii velmi nepodstatny udaj - pokud nemate zrovna nejake
poloobytne auto.

Pro startovani je rozhodujici spickovy proud, ktery takto nezmerite -
musite na to mit merak a nebo zajet do servisu - tam se baterka
kratkodobe zatizi stovkami A a zmeri se napetova krivka.

Zazil jsem mnoho baterek, ktere mely kapacitu, ale nenastartoval jste.
Stejne tak jsou opacne pripady, kdy baterka ma zlomek kapacity, ale
stale dokaze dat pomerne velky startovaci proud.

Radek Vicek