LCD do fotokomory

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 2 00:12:58 CET 2013

Ale cetl, ja chtel spis puvodnimu tazateli naznacit, ze existuje bezpecna
varianta, ktera bude fungovat i s jinymi papiry, nez jsou ty od Fomy. To si
takhle clovek prinese balik "slusnejsich" papiru domu a v komore mu vychazi
jedna sedivka za druhou. A nez mu dojde, ze by za to mohlo i neco jineho nez
zvetsovak a lazne, ma pul baliku v haji...

No a ta poznamka o datasheetu - opravdu si ted najisto nevybavim, kdo tam
mel ptakoviny o cervenem svetle, ale tusim, ze to bylo u Agfy / ADOXu.
Cervena mela byt bezpecna, ale na nejakou "normalni cervenou" (560nm? lhal
bych, testoval jsem toho vic) pritom reagovala velmi ochotne, stejne tak na
zelenou ci jantarovou. Problemy prave prestaly az u tech 620nm.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 01, 2013 11:46 PM
Subject: Re: LCD do fotokomory

1.12.2013, 23:43:01

Cetl jste z meho prispevku vic nez 1. vetu ?

Ja to uz neotestuju, neb jsem mokry proces davno opustil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Kutina napsal:

> [...]
> asi 15mA na kazdou - a jeste by to neco navic sneslo, pri delsi praci se
> oko
> stejne unavi).

> Test je jednoduchy - polozte na fotopapir neco neprusvitneho (nuzky,
> petikorunu atp.) a nechte na nej par minut z bezne manipulacni vzdalenosti
> (mokry stul, suchy stul...) pusobit to ochranne svetlo. Nasledne
> kontrastne
> vyvolejte - a divte se, jak ochranne svetlo umi namalovat krasny fotogram
> (a
> tedy snizit kontrast na normalni zvetsenine, je moc prijemne takovou chybu

>>> Zdravím,

>>> http://www.ebay.de/itm/160864766860 - 2x16 červený

>>> http://www.ebay.de/itm/160864761404 - 2x16 oranžový
>>> http://www.ebay.de/itm/170440861354 - 4x20 oranžový