LCD do fotokomory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 2 00:00:15 CET 2013

 1.12.2013, 23:50:46

Nevyhodou cerveneho svetla je to, ze jej v oku zpracovavaji jine
receptory nez zlutozelene nebo denni, takze ta fotka venku potom
vypada jinak nez vypadala v komore.
Nicmene, pokud jde o zobrazovadlo osvitoveho casu, tak bych misto lcd
s pidiznaky pouzil 7segmentovku a tam by s barvou zadny problem byt
nemel.
U sveho casovace jsem mel casy napsane tusi na pauzaku, ze zadu
prosvetlovane radou ledek zasazenych v kuse novoduru s kuzelovymy
otvory. Ty ledky byly, tusim cervene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
gatilo napsal:

>  1.12.2013, 23:43:01

> Cetl jste z meho prispevku vic nez 1. vetu ?

> Ja to uz neotestuju, neb jsem mokry proces davno opustil.

> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

> --

>>> Zdravím,

> [...]