LCD do fotokomory

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 1 20:53:44 CET 2013

 1.12.2013, 20:41:10

Pisou tam o bezpecnem svetle 575 nm, tomu se nejbeznejsi zelena led
568nm velmi blizi.
Po tech letech uz si na detaily nevzpomenu, ali pamatuji se, ze jsem
to testoval a na ledky papir reagoval ale jen velmi malo, tj ledka v
bezprostredni blizkosti a sviceni nekolikanasobne dele nez bezny cas
nutny na manipulaci, osvit a vyvojku.
Takze v praxi byly zelene led vyhovujici.
Ale nemohu vyloucit, ze tehdejsi (cca do 1/2 90let) mely ponekud jine
vlastnosti nez ty dnesni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz