LCD do fotokomory

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 1 20:17:09 CET 2013

Zdravím,

dle datasheetu k papírům foma:

http://fomaobchod.cz/inshop/files/26307/F_speed.pdf
(http://fomaobchod.cz/inshop/files/26307/F_speed.pdf)

jsou naprosto necitlivé na červené světlo, naopak na zelené by měli být
citlivé.

Oranžová je na hranici a nemusela by moc vadit.

ostatně  ted o víkendu budu zpracovávat ČB materiál, tak můžu zkusit
testnout vliv ledek na papír.

Zapik

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Datum: 1. 12. 2013
Předmět: Re: LCD do fotokomory

"1.12.2013, 19:57:53

CB fotky mokrou cestou jsem delal vic jak 10 let.
Svitil jsem vzdy zelene, nejprve 15W zarovka + ORWO zelatinovej filtr,
pozdej asi 30 zelenejch ledek(bili a modry tehda jeste nebyly.
Fotopapiry jsou velmi malo citlive, na rozdil od lidskeho oka
privykleho na tmu, takze pokud display nesviti primo na papir,
zacne vas jeho jas oslnovat mnohem drive, nez by jeho odrazene a
rozptylene svetlo mohlo neco udelat s papirem.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz