Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Neděle Prosinec 1 17:29:55 CET 2013

Mrknete na
- pin 21 melo by to byt napajeni 1,8V A
- pin  8 melo by to byt napajeni 3.,3V A
- pin 53 melo by to byt napajeni 1,8V D
- pin 54 melo by to byt napajeni 3,3V D
- pin 58 melo by to byt napajeni 3,3V Dmem
tim byste mel mit zkontrolovane vseny typy napajeni z kterymi pracuje
TSUMU58WHJ-LF

- pin 108 je reset obvodu, bude k tomu nejaky externi resetovaci obvod ,a
si ty dva SOT23 + neco
- C401 mezi vyvody 31, 30  je 100nF C pro referenci uvnitr IC,

Jinak na tomto  IC neni nic moc co zkoumat, procesor ma dve konfiguracni
pameti, jedna na I2C pin 38,39 druha na SPI 41 az 44
Polkud vse bude OK tak prefouknout zda neni nekde nejaky studenak.
Novy IC se da koupit,ale tak 300Kc a je otazka zda pri nejistote se
investice vyplati.