Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 1 14:56:22 CET 2013

Bohiužel se mi nepovedlo najít datasheet, nebo alespoň jakýkoliv popis toho
švába, takže hledám dost naslepo.
A osciloskop k dispozici nemám.

Přetavení zkusím (vrznu to do horkovzdušné trouby), hůř než ted to už
dopadnout nemůže.

Zapik

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Datum: 1. 12. 2013
Předmět: Re: Oprava monitoru- kondenzátory

"1.12.2013, 14:34:53

Na napajeci napeti ale primo na vyvodech svaba. Nejlepe dobrym
osciloskopem. Totez na vyv. REST, popr jinych adekvatnich vyv.
Pokud to neni mozne, nebo se vam nechce, tak jedine pretavit, bud
jenom cpu, to pujde i pajeckou, nebo celou desku horkovzduchem.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zapadlo napsal:

> Napadá někoho na co se ještě podívat než ten monitor skončí na sběrném
dvoře?

> Při cyklování to vypadá jako reset cpu, rozsvítí se indikační ledka a za
cca 3
> vteřiny naskočí obraz, který svítí cca 15 vteřin, než se to celé vypne.

> CPU deska je vidět zde.
> http://zapik.brunda.name/cpu.jpg

> Díky
> Zapik

ripple-Low-Impedance-Capacitor-/301002768335?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item
461529bfcf
> nebo cokoliv z rady LXZ od Nippon
> http://www.ebay.com/itm/5pcs-LXZ-25V2200UF-high-frequency-electrolytic-
capacitor-12-5x35mm-105C-/141123026074?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20db
967c9a