RE: Oprava monitoru- kondenzátory

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Prosinec 1 14:02:01 CET 2013

vymenit krystal ? za pokus a penize to stoji.
tomik.

________________________________

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Sunday, December 01, 2013 1:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Zdravím,

mám tu pokračování této kauzy.

Bohužel kondenzátory v tom asi nebyly. Po kompletní výměně je situace naprosto
stejná.

Elektronika je rozdělena na 2 desky - zdroj a cpu.  Mezi nimi je pár
jednoduchých signálů - GND, +5V, mute, on/off, vol

Tak jsem je od sebe oddělil - desku zdroje (a napětí pro lampy) jsem zapnul
spojením on/off s 5V - lampy naskočili a svítí bez nejmenších problémů.

Desku CPU jsem napájel z 6V Pb akumulátoru  a chová se stejně jako před tím,
tj střídavě se vypíná a zapíná. Perioda velmi proměnlivá  +- kolem 10 až 20
vteřin. Pokud se hmátne na libovolné tlačítko, tak naskočí hned.

Na desce již jsou jen 2 lineární stabilizátory 1,8V a 3,3V - ty fungují
korektně. (ani nehřejí, při cyklování se na těch napětových hladinách nic
neděje). Ke kondenzátorům okolo nich jsem zkusil připojit externě další, ale
žádná změna.

Napadá někoho  na co se ještě podívat než ten monitor skončí na sběrném dvoře?

Při cyklování to vypadá jako reset cpu, rozsvítí se indikační ledka a za cca 3
vteřiny naskočí obraz, který svítí cca 15 vteřin, než se to celé vypne.

CPU deska je vidět zde.
http://zapik.brunda.name/cpu.jpg

Díky
Zapik