[OT] Hadanka z elektroprumyslu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Prosinec 1 13:41:07 CET 2013

Asi by to nikoho nenapadlo. Zamestnanec si to strikne do boty kdyz ma moc
vysoky odpor pri ESD testu

Viz tento rozmazany navod
http://imgur.com/srvIWmu

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: 30. listopadu 2013 21:45
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Hadanka z elektroprumyslu

rychlejsie od toho koroduju plosaky :-)
Kedysi som dostal asi deci zltej olejovitej substancie, o ktorej nikto
nevedel ako sa to vola okrem laickeho nazvu "cajlung". Smrdelo to trochu po
chlore. Trosku sa tym namocil tampon a potrela akokolvek hlboko skorodovana
med. Ihned po potreti ostala perfektne cista cervena plocha a chytil na to
cin aj bez tavidla.
Nikdy som nedosiel na to co to bolo :-)) b.