STM32: STM32F051 discovery UART

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Sobota Srpen 31 10:28:38 CEST 2013

Zdravim,
pokud IDE nema dobrou intelisence, tak je to malo produktivni. V dnesni dobe pri pouzivani ruznych knihoven, praci v kolektivu se ucit všechny průkazy nazpaměť je prežitek dávnych dob. Je lepe pokud se clovek soustredi pouze na problematiku co ma
resit a ne na hledani prikazu v IDE. To plati pro studenty dvojnasob.
C::B,Eclipse na to meni tak dobre jako VS. Napr atmelstudio, ktere je na tom zalozene. Zobrazit prikaz (metodu, ci funkci) pripadne i s napovedou je zaklad.
Jirka