datasheety pre 1Gb LAN switch (Realtek RTL8367-VB alebo BCM5397, BCM5398, BCM53115U)

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Srpen 30 17:25:47 CEST 2013

datasheety od Marvellu se daji sehnat bez podepsani NDA?
meho neblaheho casu jsme se v cernu taky snazili sehnat neco o jejich
telefonnich armech, nakonec jsme od toho upustili (a pak jsem zjistil,
ze s nimi nejakou takovou smlouvu podepsanou mame).

.d.