STM32: STM32F051 discovery UART

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 16:54:49 CEST 2013

Debug asi není celkem problém, ta jádra by měla být dost podobná, jediné
co se liší dost je zápis do flash. Pokud jsem to správně pochopil, SWD
umí zapsat (rozumně) do RAM, takže se zapíše blok do RAM, krátký
prográmek rovněž do RAM a ten se pak spustí, čímž se zapíše do flash. A
protože se řadiče flash u jednotlivých procesorů liší, je to problém.

Co se týče IDE (pracuji na Linuxu), nakonec jsem skončil u toho, že si
napíšu vlastní Makefile a používám obecné IDE, na které jsem zvyklý.
C::B se mi celkem líbí, ale spojit ho s vlastním Makefile je dost
utrpení a to mi vadí. Nehledě na to, že IDE co používám automaticky
změní . na ->, pokud napíšu název struktury a on je to ukazatel. C::B
tohle neumí. Prostě výběr IDE je spíš záležitost zvyku, důležitý je jen
ten Makefile. Z těch automaticky generovaných mě vždycky bere čert,
protože používají většinou absolutní cesty. Dát to pak dohromady v jiném
IDE vyžaduje pak příliš mnoho úsilí.

Mrazík